Support

Support

I den bästa av alla värdar så skulle det inte behövas någon support, men nu är vi inte där utan ibland så behövs support. Vår strävan är att ge den bästa och snabbaste support på svenska, vi har ingen första-linje, vi har ingen andra-linje, och vi har ingen tredje-linje support. Vi har inte heller någon Support Portal där det finns ”How-To” videos, dokumentation och möjlighet att följa supportärenden on-line. Vi vet att vi kan hjälpa dig med personlig service när du behöver hjälp. Du får prata med rätt person på en gång. För det är ju det som är viktigt. Vi hjälper dig när du behöver hjälp, och du blir inte ett nummer i ett supportsystem som bollas mellan olika eskaleringssnivåer. Ett supportärende ska ju lösas, inte följas!

Du når oss helgfria vardagar 08:00 -17:00
08-522 308 40 eller på support@pricka.se
Skulle det vara riktigt bråttom och sent på kvällen hittar du våra mobiltelefonnummer här!

 

För att vi ska kunna koppla upp oss mot din dator använder vi antingen ett fjärradministrationsverktyg som heter TeamViewer eller ZoHo Assist.
Välj nedan och följ instruktionerna.