Hantera era återkommande uppgifter
Få full kontroll på ekonomiavdelningens återkommande uppgifter med en uppgiftshanterare
Uppgiftshantering
Med Prickas uppgiftshanterare skapar ni enkelt upp alla återkommande uppgifter som ekonomiavdelningen ska utföra.
Det kan t.ex. handla om deklarationer, arbetsgivaravgifter, moms eller kontroller av olika slag- ni väljer själva vilka uppgifter som ska läggas in.
Vem eller vilka som ansvarar för uppgiften, hur ofta den ska utföras samt för vilka juridiska bolag uppgiften ska tilldelas är exempel på smarta funktioner som gör uppgiftshanteringen enklare och smartare!
Fördelar och funktioner
Bättre överblick och kontroll
En skapad uppgift kan kategoriseras och sättas upp enligt önskad prioritet. Uppgifterna återkommer på en angiven bokslutsdag enligt en förutbestämd periodicitet, t.ex. en gång i månaden eller en gång i kvartalet. Uppgiften kan också delas ut till flera bolag/enheter på samma gång.
Ansvariga för uppgiften kan automatiskt få notiser i de fall en uppgift inte är utförd i tid.
”Pricka är ett mycket användarvänligt system som dessutom gör jobbet roligare”
– Pia Westin, Systemadministratör, Sundsvalls kommun
Ladda ner vårt produktblad
Vill du läsa mer om hur Pricka fungerar? Ladda ner vårt produktblad i formuläret nedan.
Kontakta oss för ett möte
Är du nyfiken på hur Pricka kan underlätta för er med våra smarta verktyg? Kontakta oss för att boka en kostnadsfri demo.