Nytt Hjälpcenter!
Vi har lanserat Prickas nya hjälpcenter som gör det enkelt och smidigt för dig och din organisation att lära sig mer om Prickas program. Hjälpcentret kommer i första hand att innehålla stöd, hjälp och tips gällande våra program. Detta är ett sätt för oss att öka transparensen, tillgängligheten och sökbarheten. Sidan är uppdelad i Pricka Bokslut, Pricka Konto samt en allmän FAQ. Det finns även en smidig sökfunktion som hjälper dig att hitta exakt det du söker. Prickas hjälpcenter är lätt att använda och ger dig svar på många av dina frågor. Allt för att du ska få den hjälp du behöver! Det är nu lättare för dig som användare att hitta svaren och hjälpen som du letar efter.
Vi har givetvis kvar våra traditionella supportkanaler. Du kan alltid mejla in ditt supportärende till support@pricka.se eller ringa oss på helgfria vardagar mellan 08:00-17:00 på 08-522 308 40
Vi tror och hoppas att Prickas nya hjälpcenter kommer att förbättra din användarupplevelse avsevärt! Du kommer till hjälpcentret genom att klicka på knappen nedan eller genom att gå in via supportsidan på Prickas hemsida och klicka på hjälpcenter.
