Kundnöjdhet

2022-09-01

Är du van vid att behöva vänta på support? Långa vänteköer som du aldrig kommer fram i?

Sedan ett par månader tillbaka arbetar Pricka med stödsystemet Zendesk för att hantera våra supportärenden. Det nya systemet har hjälp oss att effektivisera supporthanteringen och få en tydlig bild över statistiken. När ett ärende är avslutat skickas det ut ett mail till kunden med en fråga om kunden är nöjd med hanteringen av supportärendet. Vår supportfunktion med Jimmy i spetsen får ofta väldigt bra återkoppling på dessa mail, för att leverera snabb och effektiv support vilket har resulterat i hög kundnöjdhet, något som vi på Pricka är mycket stolta över. Vi vill även tacka er kunder för de fina orden om Prickas support!

Nedan till höger presenteras ett axplock av de senaste kommentarerna som våra kunder lämnat efter avslutade supportärenden denna veckan. Till vänster finner ni en sammanställning av kundnöjdheten efter alla avslutade supportärenden det senaste året. Om du behöver hjälp med något rörande användningen av Prickas program och behöver komma i kontakt med support hittar du knappen till Prickas support högst uppe till höger.